Förmåner för dig som är med i Billinge Brukshundklubb

• Du har tillgång till våra hundkurser, utbildningar, träningsytor, träningsgrupper, prov & tävlingar, utställningar och mycket annat.
  • Du får rabatt hos Dogman och Hööks i Skövde mot uppvisande av giltigt medlemskort.

Förmåner för dig som är med i Svenska Brukshundklubben

• Du får medlemstidning Brukshunden hem i brevlådan 6 gånger per år.
  • Du får en personolycksfallsförsäkring under ditt medlemsår. Den ingår i medlemsavgiften. Den innebär att du försäkrad om något skulle hända dig på SBK:s aktiviteter.
  • Du får rabatt på din hundförsäkring hos Agria djurförsäkring.
  • Genom SBK:s samarbete med Royal Canin får du som medlem löpande erbjudanden gällande hundfoder och näringslära.
  • MILITÄRRABATT ger dig som medlem i Brukshundklubben unika förmåner och rabatter från ledande varumärken och producenter – i vanliga butiker och på nätet.
  • Nordic choice hotels erbjuder alla medlemmar fördelaktiga priser på boende. Kampanjkod skickas ut med medlemsbrevet SBK-medlemsinfo som skickas per mejl till alla medlemmar med registrerad e-postadress.

10 % rabatt på allt

Gäller butiken i Skövde